Lowongan Kerja sebagai Accounting Officer di PT Mikatasa Agung Penempatan Surabaya

Lowongan Pekerjaan Accounting Officer

Saat ini PT Mikatasa Agung sedang mencari calon kandidat personel dengan integritas tinggi, memiliki kecakapan dalam menyampaikan ide, pesan, dan informasi secara efektif kepada audiens atau lawan bicara, baik secara lisan, tulisan, maupun melalui bahasa tubuh, agar maksud dan tujuannya dipahami dengan baik dan menciptakan pemahaman bersama serta mempunyai motivasi yang kuat untuk berkarir dengan jenjang yang menjanjikan dan mengejar impian bersama Kami untuk menduduki posisi atau jabatan sebagai:

Accounting Officer

Job Description:

  1. Preparing sales and bonus reports for all branch
  2. Process changes in branch credit limits and payment terms (TOP)
  3. Review daily petty cash and main cash reports
  4. Handle requests for non-routine goods for all branches
  5. Monitor vendor payable settlements for all branches
  6. Process, print, and track asset transfers in AX and AMTS systems
  7. Prepare adjustment journal entries for all branches

Requirements:

  • Bachelor's degree in Accounting or Economics, minimum GPA 3.00/4.00
  • At least 1 year of experience as an Accounting staff
  • Good knowledge of general ledger journal entries
  • Proficient in Microsoft Word & Excel (especially Excel functions)
  • Strong presentation and communication skills
  • Willing to travel for business trips
  • Hold an active driver's license (SIM A & C)
  • Placement: Surabaya

Send updated CV and other documents (bachelor's degree certificate, score transcript and ID card) to:

hrd@mikatasa.com
Subject: CAC - ACCOUNTING

*Sumber IG @ cacubaya_loker

Diposting pada:
10/01/2025 - 15:40
Job Functions: 
Penempatan: 
Surabaya, Tenggilis Mejoyo, Jawa Timur, ID